Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Sunday, October 26, 2008

The Mad Bad Mahmud is ina loony bin !

Iranian president has fallen ill
Iranian President Suffering From Exhaustion
ABCnews Sunday, October 26, 2008 9:06:00 PM CET
Translate:[ar] [bg] [zh] [hr] [cs] [da] [nl] [fi] [fr] [de] [el] [hi] [it] [ja] [ko] [no] [pl] [pt] [ro] [ru] [es] [sv]
President Mahmoud Ahmadinejad said Sunday he is suffering from exhaustion and two allies said he was suffering under the strain of his job, in a rare disclosure apparently designed to combat rumors the hardline leader is more seriously ill. A parliament member who confirmed Ahmadinejad's illness.......
More articles...


بیماری مرموز احمدی نژاد
بخش فارسی رادیو اسرائیل:
بیماری احمدی نژاد توسط نزدیک ترین افراد به او تائید شد و خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز عکسهائی را از حضور دیروز احمدی نژاد در یک مراسم در تهران از وی گرفت که حال و روز او را بشدت بیمار و ناتوان و رنجور نشان می دهد. احمدی نژاد دیروز در مراسمی برای خاکسپاری شهدای جنگ در یک دانشگاه دیده شد. اما میان عکسهائی که خبرگزاری «ایرنا» (خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی) با عکسهائی که خبرگزاری «آسوشیتدپرس» منتشرکرده، تفاوت وجود دارد. عکسهای «آسوشیتدپرس» حال نزار و چهرۀ رنجور او را به خوبی نشان می دهد. خبرگزای «آسوشیتدپرس» مدعی شده که علیرغم حضور احمدی نژاد برای مدتی کوتاه در این مراسم، فیلم آن از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش نشده است. آقای محمد اسماعیل کوثری یک نماینده مجلس که احمدی نژاد را در سفر به نیویورک همراهی کرده بود، و از یاران سیاسی نزدیک به احمدی نژاد است، در مصاحبه ای امروز – یکشنبه – با خبرگزاری «ایرنا» ، ضمن تائید بیماری احمدی نژاد، گفت: «او سرانجام بهبود می یابد و به کار و تلاش خود ادامه می دهد و این روسیاهی است که برای برخی می ماند». برخی خبرنگاران مستقل در تهران مدعی شده اند که احمدی نژاد و یارانش به احتمال مسموم شدن وی از طریق رقیبان داخلی مشکوک شده اند. مرگ مشکوک حجت الاسلام سید احمد خمینی که شایعات زیادی درباره آن مطرح شد، هنوز در ابهام مانده است. اوائل انقلاب نیز مرگ آیت الله سید محمد طالقانی از سوی مردم ایران مورد پرسش قرار گرفت و شعارهائی تا مدتها، مطرح بود که «بهشتی، بهشتی، طالقانی را تو کشتی». سرسخت ترین و با نفوذترین رقیب سیاسی احمدی نژاد حجت الاسلام علی اکبر هاشمی رفسنجانی است. بیماری احمدی نژاد در حالی است که او هدف یک سری انتقادهای جدی از سوی رقیبان و مردم است. از استیضاح وزیر کشورش عوض علی کردان گرفته، که وصول این استیضاح امروز رسما اعلام شد تا پائین آمدن شدید بهای نفت، که بیش از دیگر کشورهای صاحب نفت، بر ایران و ونزوئلا اثر می گذارد. بهای نفت ایران به حدود 50 و اندی دلار کاهش یافته در حالیکه در چند هفته به مرز 140 دلار نیز رسیده بود. اختلافات و رقابت های بخاطر برخی عملکردهای دیگر احمدی نژاد نیز شدت گرفته است- از جمله بخاطر شکایت رسمی دولت علیه حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر کشور پیشین.
حجت الاسلام پورمحمدی که بخاطر «ارائه آمار مرتبط با عملکرد دولت» از سوی احمدی نژاد به «سیاه نمائی» متهم شده، سه روز پس از شکایت دولت از او، گفت آماده است که «هر نقش لازم را ایفاء کند». این امر از سوی سایت های خبری در ایران، به آمادگی شیخ پورمحمدی برای نامزدی مقام ریاست جمهوری تعبیر شد. خبر بیماری و بی حالی های پی درپی محمود احمدی نژاد یک روز پس از آن تائید شد که در نقطه ای نامعلوم، شیخ حسن نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی حزب الله (المنار) حضور یافت و این خبر را که با خوراکی مسموم شدیدا بیمار شده و پزشکان حاذق ایرانی با اعزام فوری به مخفیگاهش او را نجات دادند، تکذیب کرد. رادیوی جمهوری اسلامی دیروز (شنبه) این خبر و سخنان نصرالله را مشروح با صدای او پخش کرد تا اطمینان دهد که گزارشهای جهان غرب نادرست بوده است. سرویس اطلاعاتی روسیه (ک.گ.ب) در قتل مخالفان سیاسی مشهور و حتی جاسوسان قبلی وابسته به خود، پرآوازه است- که نمونه مشهور آن دو سال پیش در لندن رخ داد. در رقابتهای داخلی اوکراین نیز به آقای ویکتور یوشچنکو سم خطرناکی خورانده شد که صورت و بدن او را کاملا دگرگون کرد اما او نجات یافت و اکنون که رئیس جمهوری اوکراین است، پس از چند سال، بهبود یافته اما آثار آن در صورتش باقی مانده است. احمدی نژاد در کنار هدف قرار داشتن از سوی رقیبان داخلی، بویژه حجت الاسلام رفسنجانی و اصلاح طلبان، گفته بود در سفرهای خارجی نیز هدف طرحهائی بود، و در ایتالیا ادعا شد که ساختمان اقامت او با اشعۀ ایکس بمباران اشعه ای شده بود. وزیر فرهنگ ارشاد، آقای صفار هرندی شامگاه امروز به خبرنگاران در تهران گفت رئیس جمهوری را کاملا بروی پای خود مشاهده کرد. در عین حال آقای صفار هرندی گفت: رفتن احمدی نژاد به بخش مراقبت های اضطراری برای بررسی افت فشار خون، یک امر عادی برای اوست، و افزود: برای کسی که 20- 21 ساعت در روز کار می کند، این امر هم طبیعی است.


No comments: