Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Saturday, August 02, 2008

Prince Reza Pahlavi : for the celeberatiion of the 102 ed year of Iranian Constitution

پيام شاهزاده رضا پهلوی
بمناسبت
يکصد و دومين سالگرد جنبش مشروطيت
١۴ امرداد ماه ١٣٨٧
هم ميهنان عزيزم،
ملت ايران يکصد و دومين سالگرد انقلاب مشروطيت را که آغاز عصر آزاديخواهی، پشت کرد به قرون وسطی و احيای فرهنگ غرور آفرين ايرانی در عصر تمدن صنعتی نوين بود، در برکشورما چيره « جمهوری اسلامی » شرايطی جشن ميگيرد که يک نظام ضد ملی و اشغالگر بنام گشته است و با ترور و سرکوب بيرحمانۀ مردم، عوامفريبی مذهبی، ترويج خرافات و تاريک انديشی و بحران آفرينی های پی در پی در منطقه به حيات ننگين و مافيايی خود ادامه ميدهد و اکنون نيز با تهديد به دستيابی سلاح هسته ای می رود که ايران را به کام مرگبار يک ماجرای جنگی بسپرد.
هم ميهنان عزيزم،
من هم مانند همۀ ايرانيانی که به خوشبختی ملت و سرافرازی ايران می انديشند، معتقدم که راز پيشرفت ما در گرو دو اصل مهم است: حق حاکميت مردم و جدايی دين از حکومت (سکولاريزم)، اين دو اصل بنيادی درهمانحال که ميراث گرانبهای مشروطيت اند، مشعلی فروزان اند که مسير نسل های آينده را تابناک ميسازند. بنابراين، تداوم ره آوردهای حياتبخش انقلاب مشروطيت ميسرنيست، مگر آنکه رژيم ضد ملی و آزادی کُش کنونی که متاسفانه پايمال کنندۀ اين دو اصل مهم است را به گورستان تاريخ روانه
سازيم. ولی آيا پدران و مادران ما و يا هيچ ملتی توانسته اند بدون آرمانخواهی، بدون دلاوری و فداکاری زنجيرهای اسارت را از دست و پای خود بگسلند و به سعادت و خوشبختی دست يابند؟ آزادی و حق گرفتنی است! مائيم که بايد به عوامل بدبختی و اسارت خود و به آنچه که زندگانی تک تک ما را تلخ و سياه کرده است، پايان بدهيم! مائيم که بايد حرکت کنيم تا برکت آسمانها به ما روی آورد. از انقلاب مشروطيت بيآموزيم و بی هراس و يکپارچه بپاخيزيم و مطمئن باشيد که حکومت جباران پايدارنيست و پيروزی از آن ماست!
خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی

No comments: