Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Friday, July 11, 2008

Iran Press News

آدينه، 21 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 11 July
جابجايی مجرمین خطرناک با مينی بوس عمومی
ارم نیوز: در حدود سه هفته پیش یکی از کارمندان دادگستری شهرستان دشتستان را حوالی ساعت 11 در انزار عمومی وجلو چشمان خیره کننده تعدادی از رهگزران ومقابل درب دادگستری شهر برازجان به گلوله بستند واو را به قتل رسانیدند . مامورین نیروی انتظامی شهرستان دشتستان وفرماندهی انتظامی استان بوشهر همگی بسیج گردیدند وقاتل را شناسایی و دستگیر نمودند و او را روانه زندان مرکزی بوشهر کردند . دیروز صبح دو نفر از مامورین بدرقه زندان مرکزی بوشهر ( ا - ص ) قاتل کارمند دادگستری شهر برازجان را از زندان تحویل گرفتند وجهت بازجویی عازم شهر برازجان ودادگستری این شهر شدند . این دو نفر مامور با کمترین امکانات این قاتل حرفه ای را بوسیله خودرو عمومی به شهر برازجان برده وبعد از بازجویی و تحمل مسافرت 07 کیلومتری بار دیگر مامور می شوند که این قاتل را به زندان بوشهر بر گردانند . مامورین بدرقه که میبایست بوسیله خودرو مخصوص قاتل را جابجا نمایند همرا با تاکسی قاتل را به ترمینال مسافر بری شهر برازجان می آورند تا بوسیله مینی بوس عمومی او را به بوشهر انتقال دهند که در این هنگام دو نفر از نزدیکان قاتل فرا می رسند وبا بستن رگبار بر روی مامورین وزخمی نمودن مامورین قاتل را با خود می برند . اما سوال اینجا است که آیا مگر نباید یک دستبند به دست قاتل باشد ویک طرف آن به دست مامور ؟ آیا دو نفر مامور مسن همرا با یک سلاح کمری کافی بوده است آنهم برای قاتلی حرفه ای ؟ آیا حمل قاتل با ماشین مخصوص زندان باید صورت پذیرد یا بوسیله خودروهای عمومی ؟
آدينه، 21 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 11 July
کشته شدن دو پاسدار دیگر در بلوچستان
اطلاعیه - به نام خدا - بدینوسیله جنبش مقاومت اعلام میدارد که امروز جمعه دو پاسدار جنایتکار از دستگیر شدگان حق آباد سراوان با نامهای پاسدار جواد حسن زاده و علی اسماعیل زاده با حکم شاخه قضائی جنبش و پس از اینکه جنایت و تجاوز و تعرضشان علیه مردم بی گناه احراز شد تیرباران شدند. پاسداران جنایتکار رژیم که دستشان به خون مردم مظلوم و ستمدیده آلوده است و در راستای اهداف شوم و ضد انسانی رژیم حتی به همسایگان و خویشاوندان خود رحم نمی کردند امروز که گرفتار شده اند برای رژیم ولایت فقیه هیچ ارزشی ندارند. جنبش مقاومت طی این اطلاعیه اعلام می نماید اگر رژیم ولایت فقیه زندانیان سیاسی بلوچستان را تا دو هفته آزاد نکرد بقیه پاسداران هم به نوبت کشته خواهند شد. جنبش مقاومت مردمی ایران
پنجشنبه، 20 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Thursday 10 July
حمله مبارزان بلوچ به یک خانه تیمی وزارت اطلاعات
اطلاعیه - به نام خدا بدین وسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که مبارزان شاخه اطلاعاتی جنبش بامداد روز پنج شنبه با حمله به یک خانه تیمی وزارت اطلاعات در یکی از شهرهای مرزی بلوچستان موفق شدند چهار تن از مزدوران و جاسوسان وزارت اطلاعات را همراه با انباری از اسلحه دستگیر نمایند. این چهار تن از جاسوسان محلی وزارت اطلاعات می باشند و در اعترافات اولیه به جنایات خود و همچنین به اهداف شوم و ننگین وزارت اطلاعات علیه مردم منطقه و مبارزین اعتراف کرده اند. در این عملیات سلاحهای بسیار زیادی از جمله 8 عدد کلاشینکوف ، 4 عدد آر پی جی یک بار مصرف لیزری ،5 جعبه مواد منفجره ،4 جعبه مواد شیمیائی مهلک با آرم سپاه پاسداران ،8 دوربین مداربسته با قدرت گیرائی از چند کیلومتر ،6 عدد دستگاه جی پی اس ، 6 عدد دوربین فیلم برداری کوچک ام پی 4 ، 6 عدد کلت کمری، دو عدد دستگاه گوشی ثریا ، یک کامپیوتر با چندین برنامه آموزش عملیاتهای تروریستی و مقادیر زیاد مهماتی دیگر بدست مبارزین افتاد. جنبش طی این اطلاعیه اعلام می دارد این چهار مزدور به زودی به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید تا عبرتی باشند برای دیگر مخبران و جاسوسان تا دست از خیانت به مردم بردارند زیرا مخبر و خائن هیچ عاقبتی ندارد و همانگونه که امروز این مزدوران مردم فروش به چنگال قدرتمند مبارزان افتادند فردا دیگر مخبران هم به چنین سرنوشتی گرفتار خواهند شد. اطلاعات بیشتر این عملیات موفقیت آمیز شاخه اطلاعاتی جنبش در اطلاعیه های بعدی بیان خواهد شد و فیلم و تصاویر مخبران و مهمات همراه به زودی پخش می شوند.
جنبش مقاومت مردمی ایران




No comments: