Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Friday, July 04, 2008

THE GREAT UPRISING OF 2008 HAS STARTED

آدينه، 14 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Friday 04 July

حمله مسلحانه به دو مامور رژیم در ایلام و بوشهر
یک مامور اطلاعات رژیم در ایلام مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و بهلاکت رسیده است این اقدام مسلحانه در خیابان ولیعصر ایلام صورت گرفت و مامور اطلاعاتی با شلیك دو گلوله كلت كشته شده است . این مامور اطلاعات كه هویت وی اعلام نشده از ماموران اداره كل اطلاعات ایلام بوده است . همزمان اعلام شد در استان بوشهر نیز یكی از ماموران انتظامی هدف گلوله قرار گرفته و كشته شده است . خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشت "فرمانده انتظامی استان بوشهر اعلام كرد قاتلان گروهبان یكم محمد توكلی كه روز جمعه گذشته وی را هدف قرار دادند، شناسایی شدند. توكلی روز حادثه در محل باغ شخصی خود واقع در شهر دالكی مشغول كار بود كه توسط دو نفر موتور سوار با اسلحه كلاشنیكف از قسمت شكم و دست به شدت زخمی شد و هنگام انتقال به بیمارستان فوت كرد."

حمله تلافی‌جویانه نیروهای پژاک علیه پایگاه‌های رژیم
حزب حیات آزاد کردستان PJAK طی اطلاعیه‌ ای، روز 4 جولای اعلام کرد که نیروهای آن حزب در دو عملیات تلافی‌جویانه در مناطق پاوه و کرمانشاه بر پایگاه‌های نظامی رژیم حمله برده و تلفاتی بر آنها وارد کرده‌اند. در این حملات نیروهای پژاک بیشتر از 10 هدف مختلف را در مناطق ماكو، سلماس، قطور، اشنویه، سردشت، پیرانشهر، مریوان، سنندج، كرمانشاه و مركز تهران مورد حمله قرار دادند. در همین راستا دیروز پنج‌شنبه 3 جولای، گریلاهای پژاک در یورشی بر پایگاه مله در پاوه پایگاه مذبور را برای مدتی به اشغال خود در آوردند. نیروهای پژاک ساعت 11 شب با سلاح سبک و نیمه سنگین خود دیدبان‌های پایگاه را مورد هدف قرار داده و سپس نیروهای رژیم منجر به فرار از پایگاه شده و گریلا نیز کل پایگاه را تسخیر می‌کنند و بعد از ساعاتی از نیمه شب گریلاها بدون تحمل هیچ زیانی به مناطق خود باز گشتند.

درگيری مردم با نيروی سرکوبگر انتظامی در گنبدکاوس
گزارش دریافتی: غروب روز چهارشنبه مورخه ی 12/4/87 به دنبال ضرب وشتم دو نوجوان شهرستان گنبدکاوس که توسط ماموران نیروی انتظامی به خاطر نداشتن گواهی نامه موتورسیکلت صورت گرفت مردمی که شاهد ماجرا وظلم بودند به یکباره خونشان به جوش آمده با ماموران درگیر شدند ودر این میان چند تن از ماموران با سلاح سرد به شدت زخمی شدند ودو دستگاه خودروی دولتی نیز که یکی مال فرمانداری ودیگری انتظامی بود زیر پرتاب سنگ مردم داغون شدند

No comments: