Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Monday, June 30, 2008

ARMED RESISTANCE & More explosions and death in Tehran.

دوشنبه، 10 تیر ماه 1387 برابر با 2008 Monday 30 June

انفجار در یک پایگاه نظامی در اطراف تهران: دهها کشته

بر اثر وقوع انفجار در مخزن گاز یک پایگاه نظامی در اطراف تهران، شماری کشته و مجروح شدند. از تعداد دقیق کشته شدگان خبری هنوز منتشر نشده است. رادیوی دولتی ظهر امروز در تهران خبر انفجار در یک پایگاه نظامی را تائید کرد. این در حالیست که خبرگزاری حکومتی فارس (نزدیک به سپاه پاسداران) پیش تر در گزارشی گفته بود "شب گذشته انفجار مهيبي در كارخانه گاز محمد شهر كرج به وقوع پيوست كه موجب انفجارهاي بعدي تعداد قابل توجهي كپسول گاز شد. اين انفجار حوالي ساعت 22 شب گذشته در كارخانه گاز محمد شهر كرج رخ داد و تعداد كشته‌هاي احتمالي اين انفجار 15 نفر تخمين زده مي‌شود. بنابراين گزارش، هنوز از علت وقوع اين انفجار و عمدي يا غير عمدي بودن آن خبري در دست نيست." برخی منابع در تهران گفتند احتمال می رود دهها نفر در این انفجار که علت آن اعلام نشده، کشته و مجروح شده باشند. این اولین بار نیست که نهادهای نظامی در جمهوری اسلامی با ارایه اخبار و آمار ضد و نقیض، از گفتن حقایق پیرامون چنین حوادثی خودداری می کنند


انفجار مهیب در پادگان نظامى رژیم در شهریار
انفجار مهیبی که بامداد دوشنبه در یکی از پایگاههای نظامی رژیم در اطراف تهران رخ داد، در پادگان نظامی بیدگنه شهریار صورت گرفته است . یک مقام رژیم در فرمانداری كرج گفت انفجار در پادگان نظامی بیدگنه شهریار ناشی از انفجار هلیكوپتر حامل مواد منفجره در این پادگان نظامی بود . وی افزود تیم ویژه ای در این زمینه تشكیل شده است تا درخصوص موضوع بررسى های نهایی را انجام دهد . فرمانده انتظامی كرج نیز در این باره ادعا کرد در مورد تلفات این انفجار در پادگان نظامی گزارشی دریافت نكردیم .عاون امنیتی استاندار رژیم در تهران نیز مدعی شد این انفجار كه در حاشیه روستای بیدگنه، منطقه صفادشت شهریار بوده است، هیچ تلفات جانی در بر نداشته و تنها بر اثر صدای انفجار، شیشه‌های ساختمان‌های اطراف آن شكسته است . این در حالی است كه خبرگزاری حكومتی فارس از احتمال كشته شدن دست کم 15 نفر در این انفجار خبر داده بود..

بیش از 20 کارگر زیر آوار ساختمان هفت طبقه سعادت آباد

انفجار در كارخانه گاز محمد شهر كرج: 15 کشته

تیراندازی به دیوارهای مسجد در استان کرمانشاه

درگیری شش ساعته نیروهای سپاه پاسداران و پژاک

آمريکا شش واحد رزمی ديگر به عراق اعزام می کند
به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، وزارت دفاع آمريکا پنتاگون اعلام کرد ارتش آمريکا اوايل سال 2009 شش واحد رزمي ديگر متشکل از 33 هزار سرباز و تفنگدار دريايي به عراق اعزام خواهد کرد . ، مسئولان پنتاگون اعلام کردند اين يگانها جايگزين نيروهاي کنوني در عراق خواهند شد و به وزارت دفاع اجازه داده خواهد شد پانزده لشگر رزمي را در خاک عراق ابقا کند . برايان ويتمن سخنگوي پنتاگون هدف از اين اقدام را تلاش براي حفظ سطح کنوني عمليات در عراق دانست.

50 کشته و زخمی در بزرگراه تهران - قم
صبح امروز سه شنبه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه تهران-قم 50 کشته و زخمی برجای گذاشت . طبق اظهار مسئول اورژانس حاضر در محل در این حادثه متاسفانه 25 نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند و 25 نفر زخمی شدند . سه نفر از سرنشینان این اتوبوس در میان آهن‌پاره‌های اتوبوس گرفتار شده اند . جاده تهران-قم از جمله جاده های پر خطر می باشد که هر از چندگاهی شاهد تصادفات شدیدی در این جاده می باشیم . سالانه حدود 30 هزار نفر در تصادفات جاده ای در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی جان خود را از دست می دهند.

سوءقصد به فرمانده بازداشت كننده نظاميان انگليسی

سایت حکومتی رجانیوز نزدیک به باند احمدی نژاد: "سوءقصد به جان فرمانده پايگاه دريايي اروند كه سال گذشته نظاميان متجاوز انگليسي را در اين آبها بازداشت كرده بود، نافرجام ماند. عصر روز دوشنبه سرهنگ‌ پاسدار ابوالقاسم‌ امانگاه هدف حمله تروريستي قرار گرفت اما از اين حادثه جان سالم به در برد. اين حمله تروريستي در حوالي منطقه سرخه حصار تهران در حالي رخ داد كه سرهنگ امانگاه مشغول رانندگي در بزرگراه بود. در اين سوءقصد نافرجام، سرنشينان يك موتورسيكلت و يك اتومبيل پرايد به روي خودروي فرمانده پايگاه دريايي اروند آتش گشودند. اين فرمانده نظامي به محض آغاز عمليات تروريستي به سرعت خودروي خود را به سمت راست جاده هدايت كرده و بر روي صندلي هاي جلوي اتومبيل به حالت درازكش قرار مي گيرد. در اين سوءقصد آسيبي به سرهنگ امانگاه وارد نشده است. هنوز از هويت عاملان اين عمليات تروريستي خبري در دست نيست. سوم فروردين ماه سال گذشته نيروهاي تحت امر سرهنگ امانگاه در پايگاه دريايي اروند دو فروند شناور جي‌مي‌ني با پانزده‌ سرنشين‌ را كه با وجود اطلاع از ورود به آبهاي سرزميني جمهوري اسلامي ايران، اقدام به بازرسي از يك كشتي كرده بودند، دستگير كردند. سرهنگ امانگاه همچنين 15 فروردين ماه 86 در مراسم اعلام عفو اين نظاميان متجاوز از دست رئيس جمهور نشان درجه 3 شجاعت دريافت كرده بود."

No comments: