Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Monday, November 12, 2007

Mullah Mafia Drug Over Lord is Devouring her Minions

اعدام يك نفر در زاهدان و محكوم شدن 9 نفر به اعدام در زنجان

دادگسترى سيستان و بلوچستان اعلام كرد بر اساس حكم صادره از سوى مقام قضايى "نادر كلبعلى" فرزند حسين به اتهام حمل و نگهدارى دو كيلوگرم هرويين به صورت جاسازى به اعدام محكوم شد . حكم صادره پس از تاييد توسط مراجع عالى قضايى صبح امروز در محوطه زندان زاهدان به اجرا در آمد رئيس كل دادگسترى استان زنجان گفت: اعدامي‌هاى سرقت مسلحانه سال گذشته بازار زنجان از 7نفر به 9 نفر افزايش يافته است . جمال انصارى در گفت وگو با خبرگزارى فارس در زنجان، افزود: در دادگاه اوليه اين پرونده 7 نفر از سارقان به اعدام و ديگر محكومان به حبس‌هاى سنگين محكوم شده بودند، ولى به دليل اين كه توسط ديوان عالى كشور نقص‌هاى تحقيقاتى در مورد پرونده اعلام شد، پرونده مجددا به استان ارجاع و با حضور قاضى ويژه، جلسات متعدد برگزار و با توجه به موارد جديدى كه به پرونده اضافه شد، تعداد اعدامى هاى اين پرونده از 7 نفربه 9 نفر افزايش يافت.
خودكشى 17 نفر طى دو هفته‌ گذشته در استان همدان
فرمانده انتظامى استان همدان از خودكشى 17 معتاد طى دو هفته‌ گذشته در اين استان خبر داد. سردار على روستايى با بيان اين كه معتادان راه براى نجات دارند و آن، ترك اعتياد است و ديگرى ترك محل و يا خودكشي، خاطرنشان كرد: از اين تعداد، 13 تن مرد و 4 تن ديگر زن هستند كه 10 تن آنها، خود را حقل‌آويز كرده‌ و 7 تن نيز با سم خودكشى كرده‌اند. وى همچنين از افزايش كشف آمپول‌هاى مخدر در استان همدان خبر داد و گفت: در هشت ماه نخست سال جاري، 45 هزار و 800 عدد آمپول مخدر كشف شده است.

نفر در خوزستان دستگير شدند 403

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي نيروي انتظامي خوزستان گفت: در مانور منطقه‌اي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر ،403 نفر در استان دستگير شدند. به گزارش مركز اطلاع‌رساني معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي خوزستان، عبدالله نظرپور افزود: در اين مانور 3 روزه ماموران پرتلاش مبارزه با موادمخدر موفق شدند 21-, كيلو و 295 گرم انواع موادمخدر را كشف و ضبط كنند. وي گفت: همچنين در اين رابطه 6 نفر قاچاقچي، 66 نفر توزيع كننده مواد، 51 نفر حمل كننده، 9 نفر نگهدارنده و 271 معتاد دستگير شدند.



Online Videos by Veoh.com

No comments: