Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Wednesday, October 01, 2008

Solar Cell Sets World Efficiency Record At 40.8 Percent

Solar Cell Sets World Efficiency Record At 40.8 Percent

Scientists at the U.S. Department of Energy's National Renewable Energy Laboratory (NREL) have set a world record in solar cell efficiency with a photovoltaic device that converts 40.8 percent of the light that hits it into electricity. This is the highest confirmed efficiency of any photovoltaic device to date.


اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ کش که خود به بخشی از جنایاتش اعتراف کرده بود آزاد شد
بنابه گزارشات رسیده از بند 2 زندان گوهردشت کرج، اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ کش یکی از جلادن و جنایتکارانی که در قتل، شکنجه، تجاوز،باجگیری وصدها جنایت دیگر که خود با آنها اعتراف کرده بود روز دوشنبه 8 مهر ماه با دادن مرخصی منجر به آزادی از زندان گوهردشت کرج آزاد گردید.
اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ کش قبل از انقلاب یکی از باج گیرهای منطقه جمشید تهران بود. او پس از انقلاب مسئول گروه ضربت کمیتۀ انقلاب اسلامی سپاه پاسداران منطقه 12 تهران شد.او در این گروه افراد همالگی خود را جمع نموده بود و به باج گیری ،تجاوز،مصادره زمینهای مردم و به نام خود کردن آنها ،کلاهبرداری و موارد متعدد دیگر دست می زد.
اسمال تیغ کش همچنین به هوادران گروهای مخالف در بدو انقلاب حمله ور می شد و آنها را مورد ضرب و شتم ،دستگیری و تحت شکنجه قرار می داد او پس از سرکوب مردم ایران، پس از 30 خرداد 1360 در شناسائی،دستگیری،انتقال به خانه های امن و شکنجه وحشیانه آنها که گفته می شود در مواردی منجر به مرک شده است نقش داشت.
جنایتهای این فرد آنقدر گسترده بود که رژیم علیرغم اینکه اعمال غیر انسانی مختلفی علیه هواداران گروههای مخالف سیاسی انجام داده بود و باعث خشنودی آنها شده بود ناچار به دستگیری وی شد و وقتی که در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت به بخشی از جنایتهای هولناک خود اعتراف نمود. . این جنایتکار به زندان اوین منتقل گردید و وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی او را روانۀ بندی که زندانیان سیاسی در آن محبوس بودند کرد.اسمال تیغ کش علیه زندانیان اقدام به خبر چینی می کرد.و در حملات خونین که علیه زندانیان توسط وزارت اطلاعات برنامه ریزی می شد همراه با زندانبانان آنها را به اجرا در می آورد. ازجمله کسانی که در اثر حملات این فرد که با میله آهنی صورت گرفته بود و باعث مصدوم شدن آنها شده بود آقایان هاشم شاهی نیا و سعید شاه غله بود او اخیرا به زندان گوهردشت منتقل گردید و در اذیت وآزار و فشار علیه زندانیان سیاسی نقش داشت و بارها با زندانیان سیاسی و از جمله بهروز جاوید طهرانی درگیر شده بود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،آزادی این مجرم خطرناک که مرتکب جنایتهای فراوانی شده است را محکوم می کند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران11 مهر 1387 برابر با 02 اکتبر 2008

No comments: