Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Sunday, June 15, 2008

دوشنبه، 27 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Monday 16 June

کشته شدن فرمانده قرارگاه پاسداران و معاونش در بلوچستان

این اطلاعیه از طریق ایمیل برای سایت ارسال شده و عینا درج می شود: بدنوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که شاخه قضائی جنبش امروز حکم اعدام دو تن از پاسداران دستگیر شده در حق آباد سراوان را صادر کرد و این دو پاسدار با نامهای پاسدار علی محمدی رئوفی (فرمانده قرارگاه) و پاسدار محمد پیری (معاون فرمانده قرارگاه) بامداد امروز سه شنبه گلوله باران شدند. جنبش مقاومت در برابر آزادی این جنایتکاران از رژیم خواسته بود کسانی را که به اتهام ارتباط با جنبش دستگیر شده اند را آزاد نماید اما رژیم به جای آزاد کردن افراد دو جوان بلوچ را روز گذشته اعدام کرد و با اعدام جوانان بلوچ راه را برای اعدام پاسداران گشود و همه این پاسداران جنایتکار در برابر اعدام جوانان بلوچ اعدام خواهند شد و رژیم بداند که دستگیر کردن نظامیانش خیلی آسان تر از آن است که مردم فکر می کنند طوری که رژیمی که چنان سر و صدا در دنیا براه انداخته تا ۹ ساعت از تخلیه یک قرارگاه عملیاتی با خبر نمی شود و این ضعف و ناتوانی رژیم را اثبات و همچنین ثابت می کند که دستگیر کردن نظامیان رژیم چه اندازه آسان و سهل است. و از این به بعد در برابر اعدام هر جوان بلوچ یک پاسدار دستگیر و اعدام خواهد شد و در اعدام این جنایتکاران جنبش هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد. جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

کشته شدن 29 پاسدار در درگیری امروز در سردشت

یکی از خوانندگان سایت: این مطلب را من از کردی به فارسی برایتان ترجمه کردم و اصل خبر در سایت سبه‌ی ارگان رسمی اتحادیه میهنی کردستان عراق وجود دارد: بعداظهر امروز یکشنبه، پیشمرگهای حزب حیات آزاد کردستان(پژاک)،به یکی از پایگاههای پاسداران در نزدیکی شهر سردشت حمله کردند. بنا به اخبار رسیده توسط یکی از فرماندهان پژاک به سایت سبه‌ی در منطقه میراوا که حد فاصل شهرهای سردشت و پیرانشهر در کردستان ایران است پیشمرگهای پژاک به یکی از پایگاههای پاسداران حمله کرده و بنا بر آخرین اخبار رسیده از میدان نبرد تاکنون 22 پاسدار و افسر پایگاه به هلاکت رسیده‌اند. در مورد خسارات مالی و جانی احتمالی پژاک در این درگیری هنوز هیچ خبر رسمی پخش نشده است. از طرف دیگر ازساعت 2 شب گذشته تا ساعت 5 صبح امروز یکشنبه توپخانه‌ پاسداران مرزهای کردستان عراق را تا عمق روستای زلی و پشت قلاتوکان توپ باران کردند. به گفته منبعی مطلع همزمان در آن منطقه نیز جنگ و درگیری شدیدی میان سپاه پاسداران و پیشمرگهای پژاک روی داده است که در این زد و خورد نیز 7 پاسدار کشته شده‌اند. هنوز نه پژاک و نه سپاه پاسداران به طور رسمی در این مورد هیچ اطلاعیه‌ رسمی صادر نکرده‌اند.

معاون دادگستری رژیم در سراوان بهلاکت رسيد

به گزاری خبرگزاری حکومتی فارس، معاون دادگستري رژیم در سراوان در استان سیستان و بلوچستان امروز به ضرب گلوله افراد مسلح بهلاکت رسید. این خبرگزاری حکومتی نوشت "كريمي معاون دادگستري شهرستان سراوان در استان سيستان و بلوچستان ظهر امروز پس از خروج از محل كار خود به دست 2تن از اشرار مسلح كه با موتوسيكلت در محل حضور يافته بودند ترور شد و به شهادت رسيد. وي تاكنون فعاليتهاي مختلفي را براي مقابله با شرارت‌هاي باندهاي منطقه (سرکوب مردم منطقه) انجام داده بود."

درگیری مردم با ماموران حکومتی در آباده

گزارش یکی از خوانندگان: من از آباده این خبر رو میفرستمدر شب گذشته مورخ26/3/87 در یکی از روستاهای آباده به نام امیر آباد( که در حاشیه جاده شیراز-اصفهان قرار دارد )یک دستگاه خودرو سواری بادو عابر پیاده که زن هم بودند برخورد وباعث مرگ آنان شدکه علت تصادف نبود روشنایی کافی به دلیل خاموش بودن چراغهای کنار خیابان بود (به دلیل کمبود برق) که پس از این حادثه اهالی روستای مجاور (بیدک)اقدام به مسدود نمودن جاده اصفهان به شیراز نمودند در پی این اقدام اعضاء شورای تامین شهرستان در محل حاضر شدند که با مردم درگیر وبعد از سنگ پرانی مردم که منجر به شکسته شدن خودرو متعلق به سپاه پاسداران شد از محل فرار کردند پس از این اقدام نیروی انتظامی اقدام به بازداشت گسترده مردم کرده است

کشته شدن یک جوان کرد بر اثر تیراندازی مامورین انتظامی
آژانس خبری موکریان: روز گذشته یک شهروند بوکانی به نام حسین علی پور در روستای لکلر از توابع شهر ملکان ، هدف گلوله یکی از مامورین نیروی انتظامی قرار گرفت و جان سپرد.
گفته می شود این شهروند به بهانه حمل کالای قاچاق مورد تیراندازی مامورین قرار گرفته است.

No comments: