Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Sunday, May 25, 2008

Another explosion, another Fire at least 26 dead and over 50 injured

Sunday 01 June 2008یکشنبه، 12 خرداد ماه 1387 برابر با
چهار مامور دیگر رژیم در درگیری کشته شدند
به گزارش سایت حکومتی تابناک، گروهی از نیروهای رژیم در منطقه حاج‌عمران‌ در تله انفجاری چریکهای کرد افتاده و کشته شدند . این سایت حکومتی نوشت از اروميه گزارش میرسد "صبح امروز چهار تن از جان‌بركفان نيروي انتظامي بر اثر انفجار مين به شهادت رسيدند ." در جریان درگيريهاي شدید روزهای اخیر در شمال غرب کشور دهها تن از نیروهای پاسدار و انتظامی جمهوری اسلامی کشته شدند .
یکشنبه، 12 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Sunday 01 June
آدينه، 10 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Friday 30 May

اخبار نگران کننده از وضعیت دستگیرشدگان آذربایجانی


گزارش دریافتی: به گفته منابع موثق فعالین آذربایجانی بازداشت شده در شهر تبریز بشدت شکنجه و هم اکنون در وضعیت وخیمی بسر می برند.

کمال اشرفی (۵۵ ساله)، احد رضوی (۲۲ ساله)، حجت ولی پور، مهدی نجاری، امیر محمد بنائی سابق، فرشید مصطفائی، نادر محمدپور، حجت تاروردیان
از جمله فعالانی هستند که توسط مامورین اداره اطلاعات تبریز دستگیر و کماکان در بازداشتگاه اطلاعات بدون محاکمه، تفهیم اتهام و بدون اجازه برای گرفتن وکیل و برخورداری از حق ملاقات در شرایط ناگواری نگهداری می شوند. به گفته منابع موثق،
"احد رضوی" و "امیر محمد بنائی سابق"
که ۲۰ اردیبهشت به جرم تکثیر و پخش اعلامیه بازداشت شده اند به شدت تحت شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته و هم اکنون در شرایط وخیمی در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر تبریز زندانی هستند.
امیر محمد بنائی سابق
در اثر شکنجه از ناحیه پا صدمه دیده و بشدت رنج می برد . او از دسترسی به هرگونه امکانات پزشکی محروح است . از سوی دیگر بیش از ده روز از بازداشت
ماشااله رزمی، رامین رزمی و اکبر حسین زاده
می گذرد که با وجود مراجعه اعضای خانواده های این فعالین به مراکز قضایی و امنیتی هنوز هم از محل نگهداری آنها اطلاعی در دست نیست
از کلیه سازمان های حقوق بشری و اشخاص مستقل فعال در زمینه حقوق بشر
انتظار می رود وضعیت این فعالین آذربایجانی را پیگیری نمایند

آدينه، 10 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Friday 30 May

تصویر: مزدوران رژیم در تبریز جوانی را به قتل رساندند

گزارش دریافتی: روز گذشته نهم خرداد ۱۳۸۷حوالی ساعت هشت عصر در تبریز - جاده سنتو، سه نفر از فعالان آذربایجانی که سوار بر موتورسیکلت بودند مورد سوء ظن نیروهای امنیتی و پلیس واقع شده و تحت تعقیب آنان قرار می گیرند. این مأموران به منظور دستگیری راکبان موتورسیکلت اقدام به واژگون سازی موتور می کنند که در نتیجه این اقدام خودروی سمند متعلق به نیروهای امنیتی با عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت در جهت خلاف جاده ای که موتورسیکلت سواران به منظور فرار انتخاب کرده بودند به شدت با موتورسیکلت برخورد می کند. درنتیجه این تصادف تعمدانه مرگبار هر سه راکب موتور به شدت با زمین برخورد می کنند، به گونه ای که یکی از موتورسواران به نام «قادر صدیقی» (تصاویر زیر) در اثر شدت آسیب دیدگی و جراحات وارده و خونریزی بسیار شدید در همان لحظه جان می بازد. دیگر سرنشینان موتور به علت مصدومیت شدید به بیمارستان محل منتقل می گردند. ضاربان که سه نفر بوده و از مأموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی محسوب می شوند، از صحنه قتل متواری شدند. ولی افراد و اهالی محل و رهگذران که شاهد این واقعه به شدت تلخ و درد آور بودند، توانستند شماره پلاک خودروی مزبور را یادداشت کنند که به گفته آنها شماره خودرو 28486 است. از سوی دیگر، بنا به اظهار نظر کتبی رئیس کلانتری 18 تبریز، عاملان این قتل از کارکنان رسمی کلانتری 18 تبریز محسوب می شوند.




گزارش دریافتی: بنا به اطلاعات دریافتی از منابع اطلاعاتی غربی، انفجار دیروز در تهران که در شهرک غرب بوقوع پیوست باعث کشته شدن یکی از دانشمندان هسته ای مرتبط با برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی شد. این منبع از افشای نام فرد کشته شده در این انفجار خوداری کرده است.
گزارش انفجار دیروز
خبرگزاری حکومتی فارس: عصر امروز (سه شنبه) يك خودروی سواري در غرب تهران منفجر شد. در اين انفجار خودرو مورد نظر بكلي منهدم و شيشه ساختمانهاي اطراف نيز شكسته شد. يك منبع آگاه از بازداشت يك نفر توسط نيروهاي امنيتي خبر داد و اظهار داشت: اين حادثه هيچ گونه تلفات جاني نداشته است. وي از اعلام جزييات بيشتري در اين‌باره خودداري كرد. هنوز از هويت فرد بازداشت شده خبري در دست نيست.
ادعای بمب ‌گذاری در ساختمان وزارت ارتباطات
صبح امروز تماس تهديدآميز با ساختمان وزارت ارتباطات، روند فعاليت اين وزارتخانه را مختل كرد.
به گزارش خبرنگار «تابناك»، صبح امروز شخصي با تماس با ساختمان شماره 2 وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مدعي شد در اين ساختمان بمب‌گذاري كرده است . هم‌اكنون تيم كشف و خنثي‌سازي ناجا و نيروهاي امنيتي در اين منطقه حاضر شده و به بررسي و واكاوي مشغولند . همچنين كليه كاركنان اين ساختمان دست از كار كشيده ، از ساختمان خارج شده‌ و به منزل رفته‌اند.
یکی دیگر از مهرەهای رژیم در شهر بانه کشته شد
گزارش دریافتی: دیروز یکشنبە در شهرستان بانه یکی دیگر از مهرەهای رژیم بە دست افراد ناشناس و با ضرب شش گلولە بە قتل رسید. پاسدار کنعانی یکی از مهرهای سرشناس رژیم بود . قتل پاسدار کنعانی در طول هفتە گدشتە دومین مورد است کە کارشناسان و مردم این منطقە بر این باورند این قبیل قتلها در نتیجە اختلافات درون سازمانی نیروهای سپاە پاسداران و نیروی انتظامي بر سر کنترل مرزها از یک طرف و نا امن نشان دادن این منطقە از طرف دیگر است . تا بە حال هیچ‌گروە و سازمانی مسئولیت این قتل را بر عهدە نگرفتە است و جمهوری اسلامی نیز هیچ اظهار نظری در این رابطە نکردە.
Explosion at Factory Kills 38 in Central Iran
May 25, 2008 The Associated Press TV3
Iran's state media says at least 30 people have died and 38 were injured in an explosion caused by fire at a factory in central Iran. The fire broke out during welding work at the plant, which produces cosmetics and detergent near the city of Arak in central Iran, the official IRNA news agency reports.IRNA says the fire quickly spread to other parts of the plant and a container holding chemicals exploded, causing many of the deaths.IRNA reported 23 of the injured suffered extensive burns. Fire fighters and rescue teams were dispatched to the site of the explosion.
دوشنبه، 6 خرداد ماه 1387 برابر با
2008 Monday 26 May

افزايش آمار کشته های انفجار و آتش سوزی شازند
آمار کشته ها و زخمي هاي انفجار در دو واحد توليدي مواد شيمياي در شازند افزايش يافت. فرماندار شازند آخرين شمار کشته شدگان اين سانحه را 26 نفر و زخمي ها را نيز 50 نفر اعلام کرد. آقازاده افزود: زخمي هاي اين سانحه بلافاصله به بيمارستان ولي عصر(عج) و امام خميني (ره) اراک و بيمارستان تامين اجتماعي شازند اعزام شدندکه به علت شدت جراحات وارده و ميزان سوختگي بين 60 تا 80 درصدي 19 نفر از آنان به بيمارستان هاي تهران، قم و همدان اعزام شدند . در اين حادثه که حدودساعت 15 و 50 دقيقه امروز روي داد براثر بي احتياطي و سهل انگاري هنگام جوشكاري مخزن مواد شيميايي باعث شد يك دستگاه مخزن حاوي موادسوختي پس از انفجار حدود 60 متر پرتاب و به داخل واحـد ديگـري در مجاورت واحد اول سقوط کرد و باعث آتش سوزي مهيب در واحد دوم شود. در اين انفجار واحدهاي صنعتي "كيميا گستران سپهر" و " کيمياگران امروز" در ناحيه صنعتي شهيد بابايي روستاي بازنه شهرستان شازند دچار حريق شد. بنا بر گفته شاهدان عيني بر اثر اين آتش سوزي 4 مرحله انفجار نيز صورت گرفت كه علاوه بر نابودي كامل "كيميا گستران سپهر" و " کيمياگران امروز" تـا شعاع 300 متري نيز شيشه هـاي واحـد هاي اطراف شكسته شد و دامنه آتش سوزي به واحد هاي مجاور نيز كشيده شد. درپي وقوع اين حادثه عوامل امدادي و آتش نشاني مجتمع هاي پتروشيمي و پالايشگاه ،آتش نشاني شهرداريهاي اراک، شازند،آستانه بلافاصله به محل اعزام و پس از حدود 4 ساعت ، موفق به مهار شعله هاي آتش شدند. به گفته شاهدان عيني براثر وقوع اين حادثه تا شعاع300 متري افراد دچار سوختگي و مجبور به فرار شدند. دراين حادثه علاوه بر تخريب 100 درصدي دو واحدتوليد مواد پتروشيمي تعدادي از واحد هاي اطراف بين 10 تا 30 درصد خسارت ديدند و دهها خودروي سنگين و سبک نيز به طور کامل در شعله هاي آتش سوختند
پنجشنبه، 9 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Thursday 29 May
کشته شدن هفت پاسدار در درگیری با چریکهای کرد
به گزارش سایت حکومتی تابناک: در جریان درگیری میان نیروهای سپاه پاسداران و گروه کرد موسوم به "پژاک" در نزدیکی مرز ترکیه، هفت تن از پاسداران کشته شدند . روز سه شنبه نیز یک سایت حکومتی از کشته شدن سه تن دیگر از نیروهای پاسدار در درگیری با اعضای پژاک خبر داده بود.
دوشنبه، 6 خرداد ماه 1387 برابر با 2008 Monday 26 May
انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به تركیه
مسکو، 6 خرداد، خبرگزاری «نووستی»/ صادرات گاز ایران به تركیه از ساعت 2:15 بامداد امروز به دلیل انفجار در بخش تركیه این خط لوله قطع شد . به گزارش «نووستی» به نقل از خبرگزاری ایسنا بر اساس اطلاعات به دست آمده این انفجار در نزدیكی مرز بازرگان در خاك تركیه رخ داده است. در این زمینه تاكنون اطلاعات و گزارش رسمی مبنی بر دلیل این انفجار و حجم آن به دست نیامده است . قابل ذکر است این برای چندمین بار است كه خط لوله گاز ایران - تركیه در نزدیكی مرز بازرگان در بخش تركیه دچار انفجار می‌شود كه طبق اعلام منابع ترك بیشتر به عملیات خرابكاری شبیه است.
سخنان مهم فرمانده کل سپاه:آرامش کنونی ایران آرامش قبل از توفان است
سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران روزگذشته در حاشیه مراسمی که بمناسبت انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری و تشکیل دولتی نیمه نظامی در دانشگاه تهران برپا شده بود حضور یافته و ضمن سخنرانی و یک مصاحبه کوتاه، درباره تغییرات اخیر در سپاه گفت «چند سالی بود که اصلاح ساختاری در سپاه به این قدرت انجام نشده بود که با توجه به تغییر شرایط محیطی و نوع تهدیدات لازم است. قرار است نقش سپاه پاسداران در دریای خزر و خلیج فارس بیشتر شود. تغییراتی نیز در ساختار موشکی سپاه صورت می گیرد و یک فرماندهی مستقل برای آن در نظر گرفته شده که منوط به نظرات فرماندهی معظم کل قوا است. اگر چه امروز به برکت خون شهیدان، آرامش برقرار است اما این آرامش، آرامش قبل از توفان است . با آنکه فرمانده کل سپاه از زبان نظامی برای بیان نظراتش استفاده کرد تا کمتر معلوم شود در راس حاکمیت چه می گذرد و آینده آبستن چه حوادثی است، اما در همین چند جمله ای که از میان حرف های او بیرون کشیده و عینا نقل کرده ایم، مشخص و آشکار است که 1- ایران باید منتظر توفان باشد، 2- خلیج فارس و دریای خزر قرار است نظامی اعلام شود، 3- تغییرات جدید در ساختار و فرماندهی سپاه در ادامه آرایش جنگی است، 4- سیستم موشکی ایران به تجهیزاتی مجهز می شود که دیگر نمی تواند دراختیار این و یا آن فرمانده سپاه باشد، بلکه مستقیما باید در یک واحد نظامی جدید سازماندهی شده و فرماندهی آن از سپاه جدا شده و به شخص رهبر وصل شود. این بخش از سخنان فرمانده کل سپاه جز تائید مجهز شدن سیستم موشکی ایران به کلاهک های هسته ای نیست، که اگر چنین باشد این امنیت سازی به ضد امنیت تبدیل خواهد شد

درباره این وبلاگ
حكومتی كه نزديک به 18 سال فعاليت مخفی هسته ای داشته و به مجامع جهانی دروغ گفته و اين اقدامات را از چشم مردم ایران نیز پنهان داشته است. حكومتی كه 4 سال است با لطايف الحيل دارد جهان را فریب می دهد و كماكان مشغول ادامه فعاليهای هسته ای است و هر پيشنهادی را از طرف محافل بين المللی با انواع ترفندها به بازی ميگيرد.
پر واضح است كه این حکومت چه توطئه و اهداف شومی را در ذهن عقب مانده خود ميپروراند.
رژيم جمهوری اسلامی هيچ هدفی بجز دستيابی به بمب هسته ای ندارد و دنيا بايد هرچه سريعتر در مقابل چنين تهديد عظيم و هولناكی دست به اقدام بزند تا از بروز يک فاجعه جهانی جلوگيری شود.
وبلاگ تخصصی "پیشگیری از فاجعه هسته ای" بزودی برنامه ها، مسئولان و دست اندرکاران پروژه های هسته ای جمهوری اسلامی را معرفی خواهد کرد.
پرونده

1 comment:

mojtaba mostafavi said...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.