Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Saturday, February 23, 2008

Houshang Moinzadeh's new book - please buy it now.

Houshang Moinzadeh
B . P : 31
92403 Courbevoie - Cedex / France

www.moinzadeh.com
moinzadeh@gmail.com
www.moinzadeh.com

دوست عزیز و گرامی، با دورد فراوان، بدینوسیله به آگاهی می رسانم که کتاب تازۀ من
قصه ظهور
« من و امام زمان»
آمادۀ چاپ و انتشار است. با توجه به اینکه، هزینۀ انتشار کتاب های من با پیش فروش آنها فراهم می شود، این بار نیز برای انتشار این کتاب ناچار به پیش فروش آن هستم. اینک از آن هم میهن عزیز دعوت می کنم که اگر مایل به مشارکت در تامین هزینه نشر این کتاب هستند، مهر بورزند و با پیش خرید تعدادی از این کتاب برای خود و دوستانشان مرا در امر انتشار آن یاری دهند.
بی نهایت سپاسگزار خواهم شد، اگر خبر انتشار این کتاب را به دوستان و آشنایان خود که علاقمند به مطالعۀ کتاب های روشنگری هستند، بدهید و توصیه بفرمائید که در امر پیش خرید این کتاب، آنان نیز در حد توان خود مشارکت کنند. در این امر اگر لازم دیدید، این ایمیل را عیناٌ برایشان ارسال بفرمائید.
قیمت کتاب با هزینۀ پست برای اروپا بیست 20 یورو و برای امریکا و کانادا سی 30. دلار امریکا و برای کشورهای دیگر سی و پنج 35 دلار است.
کسانی که مایل به پیش خرید این کتاب هستند، می توانند بهای کتابهای درخواستی خود را به حساب بانکی من در امریکا و یا در فرانسه واریز بفرمایند و یا اینکه با چک و یا پول نقد با پست سفارشی به آدرس زیر ارسال کنند.
پیشاپیش از مشارکت و همیاری شما صمیمانه سپاسگزاری میکنم. هوشنگ معین زاده
BANK USA
Houshang Moinzadeh
CARDINAL BANK
8270 Greensboro Drive, suite 500
Mclean, VA 22102
ACCOUNT NBR DD : 161-146-4406

BANK FRANCE
Housang Moinzadeh
BNPPARB PARIS AV G ARMEE(02586)
Code Banque 30004 Code Guichet 00813
Numerde de Compte 00004014161 Clé RIB 51
Numéro de compte bancaire International(IBAN)
FR763000 4008 1300 0040 1416 151
BIC(Bank Identification Code) : BNPAFRPPNEU

POST ADRESS : Houshang Moinzadeh - B . P : 31 - 92403 Courbevoie - Cedex / France

No comments: