Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Friday, November 09, 2007

امامی كاشانی: رهبر گفته بمب اتم حرام است

MAGEH IN MATHER GHAVEH BA YEK MOOCHT OLAGH HARF MIZANEH?

امامی كاشانی: رهبر گفته بمب اتم حرام است
محمد امامي‌كاشاني امام جمعه موقت تهران ، گفت مكتب اسلام به خاك وخون كشيدن ملت‌ها را حرام مي‌داند و به همين دليل توليد بمب اتم و حتي فكر توليد آن براساس شرع اسلام حرام است. به‌گزارش خبرنگار سياسي ايرنا ، وي در خطبه دوم نماز جمعه تهران ، گفت: در نظام جمهوري اسلامي، رهبر به عنوان عالي‌ترين مقام نظام، در مقام فتوا و در تصميم‌گيري‌ها و در مسائل سياسي به‌صراحت توليد واستفاده از سلاح- هاي كشتار جمعي را حرام مي‌دانند. وي گفت با اين حال دنياي استبكار به بهانه‌هاي واهي، جمهوری اسلامی را متهم مي‌كند كه به دنبال توليد سلاح اتمي است. خطيب جمعه تهران تاكيد كرد نظامي كه پير و جوانش به ياد آخر الزمان وامام عصر(عج) روز و شب را سپري كند و داعيه صلح و امنيت جهان با استفاده از منجي عالم بشريت را دارد، طالب آدم‌كشي و جنايت‌هاي كه دنياي استكبار انجام مي‌دهد، نيست. امامي كاشاني دربخش ديگري ازخطبه دوم نمازجمعه، "امنيت، آرامش دل‌ها و فعاليت‌هاي اقتصاد" را سه محوري اساسي ذكر كرد كه قرآن كريم براي جوامع بشري معرفي كرده‌است و گفت دنياي استكبار اين سه نكته اساسي را هدف قرار داده است. امام جمعه موقت تهران ، تصريح كرد : دشمنان نظام اسلامي مرزهاي ما را مضطرب مي‌كنند ، در بحث داخلي ترورها را طراحي مي‌كنند، از سوي ديگر با جنگ رواني ملت را تهديد به حمله نظامي مي‌كنند و از طرفي ديگر با اعمال تحريم‌ها مي خواهند، فعاليت‌هاي اقتصادي را مختل كنند. وي دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع فرماندهان نيروي انتظامي، افزود نيروي انتظامي در ايجاد امنيت، آرامش دل‌ها و فراهم‌كردن زمينه انجام فعاليت‌هاي اقتصادي در كشور نقش مهم و تاثيرگذاري دارد. وي تصريح كرد : نيروي انتظامي مدت هاست اين شيوه را در كشور شروع كرده و اميدواريم كه روز به روز در انجام اين رسالت خطير موفقت‌تر از گذشته باشد.
مسابقه الاغ سواری در جمهوری اسلامی
ستون "جهت اطلاع" روزنامه جمهوری اسلامی
رئيس تربيت بدني راور اعلام كرد يكسري مسابقه الاغ سواري به مسافت يك كيلومتر در روستاي خورند راور برگزار شد و به الاغ سواران برتر كه مقام هاي اول تا پنجم را كسب كردند ساعت مچي به عنوان جايزه اهدا گرديد. براساس اين گزارش توسط دهياري روستاي خورند راور نيز به الاغهايي كه رتبه اول تا پنجم مسابقه را كسب نمودند و زودتر به خط پايان رسيدند به ترتيب 15 ـ 12 ـ 9 ـ 6 ـ 3 كيلو جو اهدا شد . و در پايان فردي كه توانسته بود الاغ خود را با بهترين تزئينات مجهز به چراغ راهنماي جلو و خطر عقب و بوق و پلاك 5 رقمي شماره گذاري نمايد يك جايزه ويژه تعلق گرفت و بعنوان برنده ممتاز شناخته شد. هرچه باشد از بي كاري كه بهتر است .
"بزغاله" های منتقد
ستون "پیدا و پنهان" روزنامه اعتماد دوشنبه «بزغاله»های منتقد؛ تعدادي از نمايندگان به گفته هاي اخير رئيس جمهور مبني بر «بزغاله» بودن منتقدان سفرهاي استاني معترض شده اند. مجمع نمايندگان چند استان درصددند با آمار و ارقام اثبات کنند که انتقاد از اجرايي نشدن مصوبات استاني ربطي به «بزغاله» بودن ندارد. تعدادي از سايت هاي حامي دولت در مقام توجيه برآمدند که احمدي نژاد اين لفظ را به کار برده. اما نه براي منتقدان سفرهاي استاني بلکه براي گروه هاي ديگر.

No comments: