Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Tuesday, November 06, 2007

Architecture Professor has a hart attack under the interrogations at Evin Prison by the agents


گزارش دریافتی: عبدالله عباسی جوان، استاد معماری دانشگاه رجایی و فعال سیاسی آدربایجانی که از تارخ ۲۸/۵/۸۶ در بند ۲۰۹ زندان اوین به سر می برد، زیر شکنجه مامورین وزارت اطلاعات دچار سکته شده و نیاز فوری به پزشک دارد. خانواده عباسی جوان در جریان ملاقات با وی متوجه آثار شکنجه روی بدن وی شده اند و به گفته برادر این زندانی سیاسی، وی حدود ۳۰ کیلوگرم کاهش وزن پیدا کرده است. عباسی جوان به برادرش اطلاع داده که در جریان بازجویی و زیر شکنجه بازجویان وزارت اطلاعات دچار سکته شده و نیاز فوری به پزشک دارد

رييس پليس اطلاعات و امنيت استان گيلان گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي درموضوع برخورد بابدحجابي، درهفت ماه گذشته به ‪ ۵۴‬ هزار و ‪۸۵۱‬ نفر بدحجاب، تذكر داده شده‌است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار يدالله حسيني افزود: از تعداد ياد شده، ‪۹/۸‬درصد دستگير، ‪ ۹/۵‬درصد با اخذ تعهد آزاد و ‪ ۳۸‬درصد پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
به گفته وي در هفت ماهه نخست امسال ‪ ۱۲۴‬واحد صنفي در استان گيلان به علت عدم رعايت شئونات اسلامي پلمپ شدند.
وي افزود: از ابتداي سال تاكنون بيش‌از ده هزاربطري و قوطي مشروبات الكلي طي دو مرحله معدوم شده‌اند.
به‌گفته وي، در هفت ماه نخست سال جاري بيش از ‪ ۳۵‬هزار ليتر مشروبات الكلي دست ساز وبيش از سه‌هزار بطري و قوطي انواع مشروبات الكلي خارجي از چندين شبكه و باندهاي توزيع‌كننده در سطح استان كشف و بيش‌از ‪ ۱۴‬هزار نفر از قاچاقچيان مربوطه دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

No comments: