Alliance For democracy In Iran

Please have a look at my other weblog, Iran Democracy - http://irandemocray.blogspot.com/

IMPERIAL EMBLEM

IMPERIAL EMBLEM
PERSIA

Shahanshah Aryameher

S U N OF P E R S I A

Iranian Freedom Fighters UNITE

Monday, May 14, 2007

آرامش قبل از طوفان يا زد و بندی ديگر برای ادامه و بقای حکومت دزدان و جانيان و غارتگران در ايرانِ


نوشته : جليل بهار
چند هفته است که اخبا ر مربوط به ايران از رديف اول خبرهای ِ جهان حذف شده و به رديف های پائين تر تنزل داده شده اشت. در حا ليکه در ايران چيزی فرق نکرده و درب حکومت مافيا بر همان پاشنه ظلم و جنايت و دزدی و اشاعه فسا د و اقدامات ضد اسلا می و ضد ايرانی مي گردد.
پس اگر وضع تفاوت نکرده چطو ر شده که سرو صداها و تبليغا ت وسيعی که از بدو زمامداری پرزيدنت بوش عليه مافيای ِ حاکم در ايران جريان داشت يکبا ره فروکش کرده و جای ِ خود را به عقب نشينی و رهسپا ر شدن بسوی مصا لحه و اغماض و چشم پوشی های بی سابقه در برابر ايران داده است ؟؟؟و کار بدانجا کشيده است که ا ز لزوم همکا ري با مافيای ِ حاکم در ايران بمنظور ايجاد امنيت در عراق سخن ميرود. همان مافيائی که در ايجاد و گسترش ِ نا امنی در عراق و سراسر منطقه خاورميانه بطور مستمر و لا ينقطع نقش داشته کا ر را ظا هراً بجائی کشانيده بود که مقامات نظامی و سياسی در ايالات متحده تنها و يگانه چا ره برای کوتاه کردن ِ دست بحران سا ز ايران را مبادرت به حمله به ايران وتوسل به جنگ و برخورد جدی با ايران اعلام ميکردند.
ظا هراً مذاکرات آبکی و همچنان نيم بند بين اروپا و عوامل مافيای ِ دست نشا نده در ايران ادامه دارد. اين روزها در امريکا سخن از اينستکه پس از 28 سال کا ر کشيدن از مافيای ِ حاکم در ايران سياست سا زان و وزارت امور خارجه و مقام رياست جمهوری ميگويند که تغيير رژيم در ايران ممکن نيست و ادعا ميکنند که حداکثر ميتوان در ساختا ر حکومت تغييررفتا ر به و جود آورد
اين ادعا يعنی چه؟؟
يعنی اينکه احتياجی به تغيير رژيم در ايران احساس نمی شود.
يعنی اينکه چرا اساساً حکومتی که طی بيش از ربع قرن انواع استفاده های ِ لازم را به آمريکا و اروپا و روسيه و هند و چين رسانيده است بايد عوض بشود؟
يعنی اينکه همه محافل چپاولگر جهانی از مافيای ِ حاکم در ايران کمال رضايت را دارند و همه نق نق ها و ايرادات و انتقادات و خرده گيريهای ِ آنان بيجا بوده و ظاهری و برای ِ خوراک عوام الناس بوده است.
يعنی اينکه هر گز هيچ نوع حکومتی بهتر از اين حکومت مافيای ِ حاکم در ايران نمی توان يافت که قادر باشد با کمال بيشرمی و بی شرفی با نام ساختگی اسلامی به مباشرت از سوی ِ آمريکا و اروپا و روسيه و چين و هند همه دارائی و ثروتهای ِ ملی ايران را بطور دربست در اختيار مافيای ِ جهانخوار و نفتخواران ِ چند مليتی بگذارد
يعنی اينکه هيچ حکومتی بهتر از اينکه در ايران بر سرير قدرت نشانده اند برای ضربه زدن به اصول و مبانی اسلام و ريشه کن کردن ارزشها و اصول اخلاقی و ملی و نابود کردن ملت ايران وجود ندارد که بتواند آرزوی ِ ديرينه دشمنان ايران و ايرانی را بر آورد و و محافل مسيحی و يهودی و کمونيست را در سراسر جهان خوشحال و خشنود نمايد.
يعنی اينکه هرگز نميشد به اين آسانی که تا بحال انجام شده به دست مشتی بيدين و لا مذهب با استفاده از بر چسب مذهبی تيشه بر ريشه و تخريب بنای ِ دين اسلام 1400 ساله در ايران و خاورميانه زد.
يعنی اينکه استفاده های ايران بوسيله عده ای سارق مسلح و جانی به همه جهانيان برسد بجز به خود ايرانيان.
يعنی اينکه همه شايعات ِ مربوط به حمله غافلگيرانه آمريکا به ايران از آغاز تا کنون دروغ بوده اسـت
و بالأخره يعنی اينکه ادعا ی ِ پرزيدنت بوش مبنی بر پشتيبانی از مردم ايران هم از آغا ز تا کنون بکلی بی معنی بوده و دام فريبی بيش نبوده اسـت.
همه به چشم می بينيم که آمريکا در برابر آنچه در ايران ميگذرد28 سال است که خود را به کوری و کری زده و اينک به تظا هر به نفهمی نيز پرداخته است و مدعی است :
<< که نمي دانند با حکومتی که خود به اتفاق کا ر گزاران اروپائی در ايران بر مسند قدرت نشانده اند چه بکنند؟؟>>
دنيا هم دچا ر خفقان شده و ديری هم نمی پايد که همگام با خفقان ازجناياتی که در ايران جريان داشته و دارد چشم پوشی خواهد شد و اقدام به تجليل ا ز تباهکا ران در ايران خواهدشد. و اسباب تبرئه و ايمنی و سر فرازی همه دزدان و جانيان فراهم ميگردد( اگر کمترين ترديدی داريد به نوشته ها ی روزنامه ها و پشت جلد مجله ها یِ کثييرالانتشار در همين آمريکا و بعد هم در اروپا نگاه کنيد و نمايش کنفرانس در شا رم الشيخ را از نظر بگذرانيد

1 comment:

Anonymous said...

I couldn't have said it better myself. Is there a link to his article?